Kapcsolat Facebook Bejelentkezés

Címke: serdülőkor

Kedves büdös, motiválatlan, lusta, mélabús és összezavarodott 14 éves fiúk mamája!

A nagy problémám az, hogy a 14 éves fiamat egyáltalán nem érdeklik az iskolai tanulmányok. Egyáltalán nem akar tanulni, nem akarja kijavítani a jegyeit, nem érdekli a jövője. A jegyei gyengék és néhány területen egyre rosszabbul teljesít, megbukik. Nem tesz egy ici-pici erőfeszítést sem, nagyon lusta. A saját szavaival élve, nem akar idegeskedni. És ráadásul nem képes megérteni, hogy milyen izzadságszaga van és hogy nem lehet mocskos ruhákban járni. Segítsen! És Maggie az alábbi tanácsot adta.

Tovább
Hogyan küzdjünk meg (nem ellen) a kamaszunkért

Kedves kamasz gyermekem,

Nehezen kommunikálunk mostanában. Rögtön dühösek vagy frusztráltak leszünk. Olyan dolgokat mondunk egymásnak, amit utána rögtön vissza is szívnánk. Megbántjuk egymást a kimondott szavainkkal. Forrás: seangrover.com

Tovább
Negatív hangok a kamaszod fejében és 7 módszer, amivel megnyugtathatod

Valami ilyesmit mondanának el nekünk a kamaszok arról, amit a belső hangjuk mond.

Dühös vagyok. Nem tudom miért. Van, amikor már dühösen is ébredek, máskor meg lassan önt el a düh. Nem szeretem. Egyáltalán nem érzem ilyenkor jól magam. Leginkább azt szeretném, ha nem lennék dühös, de az vagyok. Nem tudok mit csinálni. Forrás: psychologytoday.com

Tovább
Nem minden kamasz s***fej!

Nemrégiben elmentem moziba a gyerekeimmel. Elővettem a telefonomat, hogy készítsek egy családi szelfit. A fiam, a maga karakteres módján belevigyorgott a kamerába. Később is készítettem róla és a testvéréről egy fotót, amint fagyiznak. Lazán átkarolta a húga vállát és őszinte örömmel belevigyorgott a kamerába. Este kiraktam a képeket a Facebookra, anélkül, hogy bármit is odaírtam volna.

Tovább

Olvasóink történetei

  • Minta cikk 1.

    Minta cikk 1.

    "Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat."

    App Hungary
További történetek >>>
Nevelni ésszel, szívvel, vagy hagyománnyal?
iskola, óvoda

Nevelni ésszel, szívvel, vagy hagyománnyal?

Mindenki ért a gyerekneveléshez. Mindenki vagy nevelt, vagy nevel vagy őt nevelték, de bármilyen vonatkozásban is találkozik a neveléssel, szakértővé válik. A saját élmény, az otthonról hozott hagyomány és tapasztalat erősebb bármilyen szakszerű megnyilatkozásnál, sőt akár ellentétes állásfoglalásként is megél egymás mellett.

 

Farkasszemet nézve a félelmekkel
interjúk

Farkasszemet nézve a félelmekkel

A félelem végigkísér egész életünkben. Kisgyerek korunktól egészen idős korunkig. Jó lenne hát megbarátkozni vele, megszelídíteni, ha már az életünk része. Ezt segíti Al Ghaoui Hesna, Holli a Hős című mesekönyve, akinek főszereplője bátor mintája lehet gyerekeinknek és nekünk is.

Lehet egy kérdéssel több?
határon túl

Lehet egy kérdéssel több?

Bennem megfogalmazódott vagy száz, amit fel kellett volna anno a fehér habos helyett a halványzöld, gyöngyös gallérúban, mert az én koromhoz (26) , az én helyzetemben... A kétéves lányom ordibált a szertartás alatt, hogy APA KOPASZ, jelzem legalább nem a császárról és a meztelenségről szólt az ének, de egyszerűen azóta is bánom, hogy ha már egyszer jelmezt húztam, - egyáltalán minek kell az a jelmez? - akkor miért nem lehetett 1000%osan. Szóval a kérdéseket miért nem tettem fel előtte, vagy közvetlen utána, vagy az eltelt húsz év során, és akkor most nem érezném úgy magam, mint a fuldokló, mikor a jószándékú segítők első lépésként bedugaszolják a végső menedék nádszálat a szájában.

A főzés, ami többféle intelligenciaterületet is megmozgat
ajánló

A főzés, ami többféle intelligenciaterületet is megmozgat

Bevallom, fejben jobban főzök. Meg ízlelni is jobban szeretek. Szóval sosem voltam az a tudatos kitchen women. Mégis, most amellett kampányolok, hogy főzzetek a gyerekeitekkel, meg nélkülük is sokat, mert az élet olyan területeit nyitja meg, amire nagyon kevés időnk jut!

Átlépni egy korszerűbb életbe, több mint akarat
Jövő Iskolája

Átlépni egy korszerűbb életbe, több mint akarat

Miközben omladoznak a régi iskolatípusok, és feszegetjük a retorikai határokat, gyakran ütközünk falakba. Saját falainkba. És szembesülünk azzal, hogy épp saját magunk miatt nincs haladás, modernitás, innovatív megoldások. Se az iskolákban, se otthonainkban. Miközben a szabad oktatást és a korszerű tudást követeljük, valójában 19. századi szerepekbe bújva az ajtót magunkra zárva régi mintáink szerint neveljük a gyerekeinket.