Kapcsolat Facebook Bejelentkezés

Címke: serdülőkor

Hogyan küzdjünk meg (nem ellen) a kamaszunkért

Kedves kamasz gyermekem,

Nehezen kommunikálunk mostanában. Rögtön dühösek vagy frusztráltak leszünk. Olyan dolgokat mondunk egymásnak, amit utána rögtön vissza is szívnánk. Megbántjuk egymást a kimondott szavainkkal. Forrás: seangrover.com

Tovább
Negatív hangok a kamaszod fejében és 7 módszer, amivel megnyugtathatod

Valami ilyesmit mondanának el nekünk a kamaszok arról, amit a belső hangjuk mond.

Dühös vagyok. Nem tudom miért. Van, amikor már dühösen is ébredek, máskor meg lassan önt el a düh. Nem szeretem. Egyáltalán nem érzem ilyenkor jól magam. Leginkább azt szeretném, ha nem lennék dühös, de az vagyok. Nem tudok mit csinálni. Forrás: psychologytoday.com

Tovább
Nem minden kamasz s***fej!

Nemrégiben elmentem moziba a gyerekeimmel. Elővettem a telefonomat, hogy készítsek egy családi szelfit. A fiam, a maga karakteres módján belevigyorgott a kamerába. Később is készítettem róla és a testvéréről egy fotót, amint fagyiznak. Lazán átkarolta a húga vállát és őszinte örömmel belevigyorgott a kamerába. Este kiraktam a képeket a Facebookra, anélkül, hogy bármit is odaírtam volna.

Tovább
Kedves büdös, motiválatlan, lusta, mélabús és összezavarodott 14 éves fiúk mamája!

A nagy problémám az, hogy a 14 éves fiamat egyáltalán nem érdeklik az iskolai tanulmányok. Egyáltalán nem akar tanulni, nem akarja kijavítani a jegyeit, nem érdekli a jövője. A jegyei gyengék és néhány területen egyre rosszabbul teljesít, megbukik. Nem tesz egy ici-pici erőfeszítést sem, nagyon lusta. A saját szavaival élve, nem akar idegeskedni. És ráadásul nem képes megérteni, hogy milyen izzadságszaga van és hogy nem lehet mocskos ruhákban járni. Segítsen!

Tovább

Olvasóink történetei

  • Minta cikk 1.

    Minta cikk 1.

    "Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat."

    App Hungary
További történetek >>>
Te megütöd a gyereked?
iskola, óvoda

Te megütöd a gyereked?

A büntetés szüli az erőszakot.

Vertek gyerekkorodban? Akkor talán azt gondolod, hogy ez jó módja a gyereknevelésnek. Vagy talán nem akarsz pofonokat osztogatni, de nem tudod elképzelni, hogy lehet máshogy is csinálni? Azok a szülők, akiket nem ütöttek meg gyerekkorukban, maguk sem pofozkodnak, mert rosszul éreznék magukat. És tudod mit? Úgy gondolják, hogy van más útja-módja is a nevelésnek. Tény, hogy azok a gyerekek, akiket vernek, nehezebben tudják kordában tartani az érzelmeiket és többször keverednek bajba.

Az anyáknak a napja
interjúk

Az anyáknak a napja

A hétvégi anyák napján gondolkoztam. Ahogy lapozgattam a FB-ot, a sok anyuka a gyerekével, és sok gyerek az anyukájával...

És azon gondolkodtam, mitől olyan suta az anyák napja és mégis mitől fontos ez mindenkinek? Hogy miben rejlik a nagyszerűsége és a megismételhetetlensége?

Íme, milyen változással van napi 15 perc mozgás a gyerekek egészségére
határon túl

Íme, milyen változással van napi 15 perc mozgás a gyerekek egészségére

Egy szuper kezdeményezésről olvastam a The Conversation weboldalon. A világ 35 országának 3600 általános iskolájában már bevezették azt, hogy iskolaidőben kiviszik a tanulókat az udvarra, ahol 15 percen keresztül kell futniuk vagy gyalogolniuk. Azok, akik futnak kb. 1,6 km tesznek meg naponta. 

Figyelem, öszpontosítás, koncentráció… a lehetetlen kihívás
ajánló

Figyelem, öszpontosítás, koncentráció… a lehetetlen kihívás

Míg ezt a kis összeállítást készítettem, négyszer szólalt meg a telefonom, háromszor néztem rá a postafiókomra, eszembe jutott gyorsan kiteregetni, és a mellettem lévő bevásárló listára is felírtam időnként egy-egy tételt. Lent az utcán két autó dudált, elment egy mentő, kb 5 busz, és a szomszéd is bevágta egyszer az ajtót. És a gyerekeink sincsenek ezzel másképp.

Átlépni egy korszerűbb életbe, több mint akarat
Jövő Iskolája

Átlépni egy korszerűbb életbe, több mint akarat

Miközben omladoznak a régi iskolatípusok, és feszegetjük a retorikai határokat, gyakran ütközünk falakba. Saját falainkba. És szembesülünk azzal, hogy épp saját magunk miatt nincs haladás, modernitás, innovatív megoldások. Se az iskolákban, se otthonainkban. Miközben a szabad oktatást és a korszerű tudást követeljük, valójában 19. századi szerepekbe bújva az ajtót magunkra zárva régi mintáink szerint neveljük a gyerekeinket.