Kapcsolat Facebook Bejelentkezés
Jövő Iskolája
Átlépni egy korszerűbb életbe, több mint akarat

Miközben omladoznak a régi iskolatípusok, és feszegetjük a retorikai határokat, gyakran ütközünk falakba. Saját falainkba. És szembesülünk azzal, hogy épp saját magunk miatt nincs haladás, modernitás, innovatív megoldások. Se az iskolákban, se otthonainkban. Miközben a szabad oktatást és a korszerű tudást követeljük, valójában 19. századi szerepekbe bújva az ajtót magunkra zárva régi mintáink szerint neveljük a gyerekeinket.

Tovább
Digitális szülő?

Egyre többen foglalkoznak azzal, miként kell a szülői létet korszerűbben megélni. Hogyan reagáljunk az ufó gyerekeinkre? Hogyan tegyünk nekik jót, miközben olyan hamar elveszítjük a fonalat velük kapcsolatban, amire nem voltunk felkészülve. És nem csak a kamaszok játékaihoz nem tudunk hozzászólni. Miért van ez így?

Tovább
A Jövő Iskolája

A Jövő Iskolája Kft-t 2010-ben hoztuk létre azzal a céllal, hogy folytassuk a Millenárison 2006 óta hasonló elnevezéssel futó oktatási programot. Az elmúlt években számos kulturális rendezvény, elsősorban kiállítás mellé hoztunk létre iskolások számára élménypedagógiai foglalkozásokat. Emellett alternatív módszereket és tanulásszervezési módokat oktattunk pedagógusoknak, szakembereknek. Az oktatási programunk a tudás korszerű elsajátítását helyezi előtérbe, szakítva a hagyományos oktatásszervezéssel és az ún. iskolán kívüli tanórákat részesíti előnyben. Foglalkozásainkon az elmúlt évek során több ezer diák és több száz pedagógus vett részt. A programokon elsősorban kooperatív, drámapedagógiai és projekt módszereket alkalmazunk, előtérbe helyezzük a digitális ismeretszerzést. A Jövő Iskolája tanulók számára ajánlott foglalkozásai alkalmazkodnak a Nemzeti Alaptantervben meghatározott műveltségi területek kritériumaihoz.

Tovább

Olvasóink történetei

  • Minta cikk 1.

    Minta cikk 1.

    "Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat."

    App Hungary
További történetek >>>
Hogyan csökkentsd a rivalizáslást a testvérek között
iskola, óvoda

Hogyan csökkentsd a rivalizáslást a testvérek között

Bármiből versenyt tudnak csinálni a testvérek.

Kié a legnagyobb sültkrumpli? Kinek van több házi feladata? Ki mossa jobban a fogát?

Komolyan. Nincsenek határok. És bármennyire is próbálod velük megértetni, hogy nem számít kinek hosszabb a rózsaszín körme, egyikük sem akar második lenni. 

Béke az osztályban
interjúk

Béke az osztályban

Sok szülő hajlamos az iskolát felelőssé tenni, ha konfliktus, bántalmazás, meg nem értés van. Különösen az áldozatok szülei válnak anya/apa-tigrissé, tehetetlenségükben, amiért nincs befolyásuk az iskolai folyamatokra. És még az is kérdéses, hogy ki a valódi áldozat? Mit tehet a tanár, tanító, hogy az osztályában az erőszakmentes kommunikáció legyen a bevált irány? Erről kérdeztem Kiss Virágot, aki a Fillér utcai Általános Iskola tanítónője.

5 európai fiatal osztja meg velünk milyen hazájukban a felsőoktatás
határon túl

5 európai fiatal osztja meg velünk milyen hazájukban a felsőoktatás

Egyes európai országokban az állam fizeti részben, vagy egészben az oktatást az iskola-előkészítőtől az egyetemig. A kormányok fedezik a felsőoktatásban felmerülő költségeket, így a diplomások adósság nélkül, tiszta lappal indulhatnak el a nagyvilágba.

Segíts a gyerekednek átvészelni a karácsonyi nyüzsgést!
ajánló

Segíts a gyerekednek átvészelni a karácsonyi nyüzsgést!

Úgy érzem, november közepén minden szülőnek kellene egy figyelmeztetés, amely így szólna: Vigyázat! Az önkontroll csekély mértékűre csökkent!

Átlépni egy korszerűbb életbe, több mint akarat
Jövő Iskolája

Átlépni egy korszerűbb életbe, több mint akarat

Miközben omladoznak a régi iskolatípusok, és feszegetjük a retorikai határokat, gyakran ütközünk falakba. Saját falainkba. És szembesülünk azzal, hogy épp saját magunk miatt nincs haladás, modernitás, innovatív megoldások. Se az iskolákban, se otthonainkban. Miközben a szabad oktatást és a korszerű tudást követeljük, valójában 19. századi szerepekbe bújva az ajtót magunkra zárva régi mintáink szerint neveljük a gyerekeinket.