Kapcsolat Facebook Bejelentkezés
Jövő Iskolája
Átlépni egy korszerűbb életbe, több mint akarat

Miközben omladoznak a régi iskolatípusok, és feszegetjük a retorikai határokat, gyakran ütközünk falakba. Saját falainkba. És szembesülünk azzal, hogy épp saját magunk miatt nincs haladás, modernitás, innovatív megoldások. Se az iskolákban, se otthonainkban. Miközben a szabad oktatást és a korszerű tudást követeljük, valójában 19. századi szerepekbe bújva az ajtót magunkra zárva régi mintáink szerint neveljük a gyerekeinket.

Tovább
Digitális szülő?

Egyre többen foglalkoznak azzal, miként kell a szülői létet korszerűbben megélni. Hogyan reagáljunk az ufó gyerekeinkre? Hogyan tegyünk nekik jót, miközben olyan hamar elveszítjük a fonalat velük kapcsolatban, amire nem voltunk felkészülve. És nem csak a kamaszok játékaihoz nem tudunk hozzászólni. Miért van ez így?

Tovább
A Jövő Iskolája

A Jövő Iskolája Kft-t 2010-ben hoztuk létre azzal a céllal, hogy folytassuk a Millenárison 2006 óta hasonló elnevezéssel futó oktatási programot. Az elmúlt években számos kulturális rendezvény, elsősorban kiállítás mellé hoztunk létre iskolások számára élménypedagógiai foglalkozásokat. Emellett alternatív módszereket és tanulásszervezési módokat oktattunk pedagógusoknak, szakembereknek. Az oktatási programunk a tudás korszerű elsajátítását helyezi előtérbe, szakítva a hagyományos oktatásszervezéssel és az ún. iskolán kívüli tanórákat részesíti előnyben. Foglalkozásainkon az elmúlt évek során több ezer diák és több száz pedagógus vett részt. A programokon elsősorban kooperatív, drámapedagógiai és projekt módszereket alkalmazunk, előtérbe helyezzük a digitális ismeretszerzést. A Jövő Iskolája tanulók számára ajánlott foglalkozásai alkalmazkodnak a Nemzeti Alaptantervben meghatározott műveltségi területek kritériumaihoz.

Tovább

Olvasóink történetei

  • Minta cikk 1.

    Minta cikk 1.

    "Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat."

    App Hungary
További történetek >>>
Hagyjatok farsangolni…!!!
iskola, óvoda

Hagyjatok farsangolni…!!!

A farsangi időszaknak (van, aki szerint húshagyó keddig, van, aki szerint hamvazószerdáig tart) már vége van, de néhány iskolában vagy óvodában még ezen a héten is vannak farsangi mulatságok.

3 aranyos módja, hogyan ösztönözheted a gyerekedet, hogy jobb legyen
interjúk

3 aranyos módja, hogyan ösztönözheted a gyerekedet, hogy jobb legyen

Több tanulmány is kimutatta, hogy a meleg, szeretetteljes szülő-gyerek kapcsolat összefüggésben van a jobb önértékeléssel, a jobb szülő-gyerek kommunikációval, a jobb tanulmányi eredménnyel és a kevesebb pszichológiai és viselkedési zavarral.

Szülők, cyberszex és a gyerekek
határon túl

Szülők, cyberszex és a gyerekek

Egy apa elfelejtett kijelentkezni a családi számítógépről, így amikor a 13 éves lánya leült a gép elé, pornográf oldalakkal szembesült.

Egy 17 éves lány mobiljának összetört a kamerája. Készített egy fotót, elküldte az apjának és megkérte, hagy nézze meg, hogy sikerült. Megdöbbenve talált meztelen képeket az apjáról és egy számára ismeretlen nőről.

Egy 22 éves lány bement az anyja Messengerébe, hogy egy régebbi üzenetet megnézzen és megdöbbenésére az anyja egy olyan férfival folytatott szexuális tartalmú levelezését találta meg, akivel ő a főiskolán ismerkedett meg.  Forrás: psychologytoday.com

Hogyan küzdjünk meg (nem ellen) a kamaszunkért
ajánló

Hogyan küzdjünk meg (nem ellen) a kamaszunkért

Kedves kamasz gyermekem,

Nehezen kommunikálunk mostanában. Rögtön dühösek vagy frusztráltak leszünk. Olyan dolgokat mondunk egymásnak, amit utána rögtön vissza is szívnánk. Megbántjuk egymást a kimondott szavainkkal. Forrás: seangrover.com

Átlépni egy korszerűbb életbe, több mint akarat
Jövő Iskolája

Átlépni egy korszerűbb életbe, több mint akarat

Miközben omladoznak a régi iskolatípusok, és feszegetjük a retorikai határokat, gyakran ütközünk falakba. Saját falainkba. És szembesülünk azzal, hogy épp saját magunk miatt nincs haladás, modernitás, innovatív megoldások. Se az iskolákban, se otthonainkban. Miközben a szabad oktatást és a korszerű tudást követeljük, valójában 19. századi szerepekbe bújva az ajtót magunkra zárva régi mintáink szerint neveljük a gyerekeinket.